خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتک

تیم ما هیچ وقت خدماتی که از آن اطمینان نداشته باشد را ارائه نمیدهد

رضایت مشتریان⭐⭐⭐⭐⭐
1. تبلیغات آنلاین

دیجیتال مارکتینگ ! هنر اصلی و تجربه ی چندین ساله ی ما این هست که در مدت خیلی کوتاهی افراد زیادی را مشتری پر و پا قرص کسب و کار شما میکنیم. بسته به نوع کسب و کار شما ما از مسیر های متفاوت و خلاقانه ای برای تبلیغات کسب و کار شما استفاده میکنیم ! قرار نیست برای هر کسب و کار ما 1 نسخه بپیچیم !

2. طراحی سایت

زمانی که ما میخواهیم با تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما را به همگان نشان دهیم ، گاهی اواقات وبسایت شما آماده ی این کار نیست گاهی از لحاظ طراحی و گاهی هم به علت مسائل فنی سرعت و قدرت لازم را ندارد که میزبان حجم زیادی ترافیک و مخاطب باشد. پس ما لاجرم ابتدا باید کار طراحی وبسایت شما را نیز انجام دهیم و سپس سراغ تبلیغات دیگر برویم.

ما فقط 2 سرویس برای ارائه به کسب و کارها داریم

چون این 2 سرویس را بهتر از همه انجام میدهیم

چرا مشتریان ما پس از استفاده از خدمات ما به سراغ تیم دیگری نمیروند ؟

————————

مشتریان شما را به صورت مرکب هر ماه افرایش میدهیم

با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و ترفند های تبلیغاتی که تو این چند سال یاد گرفته ایم مشتریان شما را هر ماه به صورت مرکب افزایش میدهیم. شما عزیزان این موضوع را در ماه دوم همکاری با ما بهتر درک خواهید کرد

کسب و کار شما را زبان زد خاص و عام میکنیم

کمی سخت و پیچیده بود ، اما بعد از مدتی آزمون و خطا تیم ما کاملا درک کرده که هر کسب و کاری با چه روش ها و شگرد هایی میتواند در عرض 2 ماه به قدری مطرح شود که تا همیشه مشکل مشتری و فروش برای آنها حل شود.

روش جدیدی از بازاریابی آنلاین را برای شما پیاده سازی میکنیم

هر چقدر در مورد این موضوع بیشتر توضیح بدهم و قضیه را باز تر کنم به ضرر کسب و کار هایی هست که با آنها همکاری میکنیم ، زیرا آنها به هیچ وجه دوست ندارند این روش به دست رقبا آنها بیفتاد. در مورد این موضوع در جلسه ی شروع همکاری صحبت خواهیم کرد.

به صورت مداوم با شما در ارتباط هستیم و ارسال گزارش میکنیم

ما بیشتر از خود شما نگران کسب و کار شما و نتیجه ای که قرار هست برای شما به ارمغان بیاریم هستیم . پس به صورت مداوم برای شما از کار ها و نتایجی که هر روز رقم زده ایم ارسال گزارش میکنیم تا خیال شما کامل در آسودگی باشد.

کمک به رشد کسب و کار ها شغل نیست افتخار است

آمــار و ارقــام پــایین بخشی از دستاورد های ما برای کسب و کار های مختلف میباشد

635 میلیون تومان در ماه فروش ماهانه / وبسایت لوازم جانبی
10 هزار کلیک در روز / وبسایت پزشکی
طراحی سایت و seo آواتک
نزدیک به 4 میلیارد فروش در وبسایت / وبسایت خدماتی
جذب 100 لید ( لیست مشتری ) در روز / وبسایت شرکتی

متفاوت نبودن در دنیا کسب و کار یعنی خودکشی !

کسب و کار شما در میان انبوه تبلیغات و شلوغی ها دیده نمیشود مگر آنکه متفاوت بودن روش شما باشد ، ما کسب و کار شما را متفاوت خواهیم کرد

انتهای این مسیر

قراره که شما را شگفت زده کنیم

تیم آواتک شاید به تعداد خیلی از آژآنس های بزرگ در ایران نیست و این موضوع دقیقا به این معنی هست که ما با کسب و کار های محدودی وارد همکاری میشویم ولی کسب و کار هایی که با آنها وارد همکاری میشویم را شگفت زده میکنیم.

ماجرای برند شما تازه از اینجا آغاز میشود

اتفاق های بزرگ در پیش است

ایده ها و برنامه های بازاریابی انبوه برای کسب و کار شما ایجا به دقیق ترین شکل ممکن برنامه ریزی می شود و

و شلیک آخر

تبلیغات سراسری کسب و کار شما

و با تبلیغات گسترده به زودی کسب و کار #شماره 1 حوزه ی کاری خودتان خواهید شد

خدمات طراحی سایت آواتک

همواره از ما سوال بپرسید

ما پاسخ میدهیم

صد در صد بله !

بسیاری از کسب و کار هایی که ما الان با آن ها همکاری میکنیم تمامی فروش آنها فقط و فقط از طریق وبسایت شان و آن هم به علت تکنیک های تبلیغاتی و بازاریابی آنلاین ( دیجیتال مارکتینگ ) هست که برای آنها پیاده کرده ایم. 

متاسفانه خیر!

ما فقط و قط به صورت تخصصی بر روی طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ، کار میکنیم و همواره سعی میکنیم در این 2 مورد بهترین باشیم.

اگر زمانی در زمینه ی دیگری به تخصص کافی رسیدیم آن را هم به خدمات مان اضافه میکنیم.

با توجه به اینکه در کشور ما ایران شرایط با بقیه کشور ها متفاوت هست، اما روش هایی همانند فروش در وبسایت از طریق سئو و گوگل ادز مناسب هست.

شبکه های اجتماعی در ایران همواره دست خوش تغییرات ناگهانی هست. و به عنوان مکمل وبسایت خوب هستند.

ما همواره پایبند این هستیم که در  وبسایت هایی که به شما تحویل می دهیم از بهترین و بهینه شده ترین ابزار ها و موارد استفاده کنیم ، جوری که شما وبسایت تحویل گرفته شده را با خیال راحت به متخصصان دیگر نشان دهید و نظرشان را بپرسید.

یعنی استفاده از هاست های با کیفیت و قدرتمند ، قالب و پلاگین های بهینه و کاربردی ، سرعت بالا سایت و فایل های Optimize شده ، چیدمان صحیح و اصولی برای سئو ، دیتابیس تمیز ، کدنویسی اصولی و….

بعضی از مشتریان پس از دریافت وبسایت هم همواره نیاز دارند که توسط یک شخص و یا یک تیم وبسایت آنها در گردش باشد که ما این خدمات را نیز ارائه میدهیم.

قبل از هر چیز میتونید اینماد ( نماد اعتماد آنلاین وبسایت ) ما را چک کنید و این موضوع رو مد نظر داشته باشید که ما قبل از اینکه با شما قرار دادی را امضاء کنیم و شما فاکتوری را پرداخت کنید چندین بار با همدیگر جلسات تحلیل و بررسی و گفت و گو داریم (حضوری و یا آنلاین) و با جزئیات کسب و کار شما را بررسی و تحلیل میکنیم و شما بعد از ملاقات با ما و اعضاء تیم ما و زمانی که شناخت کامل از تیم ما پیدا کردید وارد مرحله ی قرارداد می شوید.

برای شروع همکاری فقط کافیه فرم پایین رو پر کنید

در کمتر از 45 دقیقه با شما تماس گرفته خواهد شد

صادقانه

بقاء کسب و کار ما در پی رضایت شماست

پس ما همواره برای خلق بهترین نتیجه برای شما میکوشیم...

به ما اعتماد کنید...

ما بــرای شما فرصت ها را شــکــار میکــنیــم

بزرگ ترین و بیشترین ســهـــم از بازارتان برای شماست ، اگر به صورت اصولی بازاریابی کنید